Обробляють виборців абсолютно всі кандидати в президенти, тому тут необхідно конкретизувати, як саме вони їх обробляють. Можна виділити три основних почуття виборців на яких грають передвиборчі штаби:
1. Невдоволення на базі заздрості. Стратегія побудована на цьому почутті направлена виключно на демонізацію конкурентів - статті та сюжети в такому випадку зображують конкурентів в образі "зажерливих буржуїв, що грабують зубожілий народ"
2. Невдоволення на базі загострення уваги на конкретній (справжній або вигаданій) проблемі. Стратегія побудована на цьому почутті направлена виключно на діючу центральну чи місцеву владу.
3. Піднесення завдяки вже досягнутим або лише обіцяним в майбутньому "перемогам". Стратегія побудована на цьому почутті направлена на демонстрацію переваги рекламованого кандидата.
1. Невдоволення на базі заздрості. Стратегія побудована на цьому почутті направлена виключно на демонізацію конкурентів - статті та сюжети в такому випадку зображують конкурентів в образі "зажерливих буржуїв, що грабують зубожілий народ"
2. Невдоволення на базі загострення уваги на конкретній (справжній або вигаданій) проблемі. Стратегія побудована на цьому почутті направлена виключно на діючу центральну чи місцеву владу.
3. Піднесення завдяки вже досягнутим або лише обіцяним в майбутньому "перемогам". Стратегія побудована на цьому почутті направлена на демонстрацію переваги рекламованого кандидата.