неділя, 4 травня 2014 р.

Малий бізнес вже міцно зайняв своє місце в економіці розвинених країн. У Західній і Центральній Європі він є основою реструктуризації економіки і важливим елементом процесу реформ. В даний час в розвинених країнах сотні тисяч малих і середніх підприємств у взаємодії з великими компаніями утворюють особливий механізм саморегуляції ринкової економіки. У більшості країн, і Україна не виняток , спостерігається недолік допомоги підприємцям. Навіть незважаючи на те , що уряд поставив своєю метою сприяти розвитку малого бізнесу, інфраструктура його підтримки ще дуже слабка і знаходиться в зародковому стані. Аналіз міжнародного досвіду з підтримки та розвитку малого бізнесу показав , що бізнес- інкубатори є надзвичайно дієвим інструментом у створенні нових підприємств, підтримки їх роботи на початковому етапі і посилення їх росту. Останнім часом бізнес-інкубатори користувалися підвищеною увагою. Основною причиною цього в розвинених країнах є те, що підприємства малого бізнесу стають домінуючим фактором економіки і грають істотну роль у зростанні валового внутрішнього продукту і створення нових робочих місць. З політичної і соціальної точок зору допомогу малому бізнесу національним і місцевим урядом розглядається як крок на шляху до економічного зростання , боротьбою з безробіттям через самозайнятість.
В Україні існують численні структури, що популяризують «принципи допомоги малому бізнесу», але далі слів справа чомусь не йде.
Створення Київського громадського бізнес-інкубатору (Центру розвитку і підтримки інноваційного бізнесу) дозволить здійснити безпрецедентний крок в розвитку підприємництва як в Києві так і в Україні загалом.

Що має включати в себе сучасний громадський бізнес-інкубатор?
1. Систему прозорого відбору дійсно корисних, інноваційних і потрібних суспільству проектів. Необхідно створити умови аби унеможливити корупційні схеми, що у нас гублять у корені всі подібні соціальні і державні програми. (*Вони взагалі все у нас гублять – починаючи від макроекономіки і аж до душ людей).
2. Матеріально-технічну базу (приміщення, оснащення, технопарк).
3. Команду спеціалістів (економістів, інженерів, маркетологів тощо), що зможуть ефективно допомагати починаючим підприємцям і в разі необхідності знаходити шляхи залучення інвестицій.