четвер, 19 вересня 2019 р.

#УкраїнціV2


Настав час змінюватися, ділитися досвідом, вчитися новому, ставати кращими... переходити на новий рівень. З'являється розуміння того, що не змінюючи свій дім - свою Країну, ти так назавжди і лишишся експертом маленького економічно відсталого куточка світу... Яка користь від твоєї роботи, якщо далі бізнес-плану більша частина клієнтських проектів не просувається - вони стають мертвими, забутими мріями... Можливо, краще сконцентрувати все, що ти знаєш та вмієш і передати його іншим, аби разом мати шанс наздогнати Світ, який не стоїть на місці...

Я поставив собі за мету за 5 років передати те, що знаю 1000 (одній тисячі) українців. Це будуть мої співробітники, мої партнери, мої клієнти та слухачі моїх курсів. Якщо мені це вдасться ... може тоді й у політику подамся )))

#УкраїнціV2