Світ швидко змінюється,
технології розширюють можливості в спілкуванні і доступі до інформації.
Вивченням сторінок людей в соціальних мережах тепер займаються не тільки
рекрутингові агенції та ревниві дівчата, а й більшість підприємців, інвесторів
чи спеціалістів, які прагнуть налагодити бізнес-зв’язки або й просто замовити
якусь послугу. Тепер фраза людини при знайомстві «…я вже про Вас почитав на Фейсбуці»
не звучить якось образливо чи дивно, ба більше це стає проявом поваги,
твердженням того, що співрозмовник витратив час на попереднє знайомство з вами.
Тепер, спілкуючись з ініціаторами проектів, підприємцями, які шукають інвесторів і партнерів, інколи навіть топ-менеджерами, які пробують змінити своє становище в своїх компаніях, я наголошую на необхідності наповнення інформацією «про себе» соціальних сторінок. Інколи час на обговорення таких деталей перевищує час на обговорення самих проектів. Починаю перетворюватися в імідж-мейкера проектів, хоча брався тільки за фін модель )))))