вівторок, 17 лютого 2015 р.

Як позбавити місто від собак

Напишу тут ідею, за яку мене ледве не побили «собачники» нашого будинку, але яка дуже сподобалася іншим мешканцям (нажаль в межах будинку реалізувати її не вдалося, бо для цього потрібен Закон або принаймні розпорядження місцевої влади).
Отож будь яка собака в місті – це незручності і небезпеки для мешканців багатоквартирного будинку:
1. Небезпека укусів (на Южборе в минулому році загинула дитина через покуси сусідської собаки)
2. Шерсть на поверсі та в під’їзді
3. Какахі (це капець, як я задовбався мити взуття дітям після прогулянки)
Чому більшість повинна страждати та жити в небезпеці через примхи «собакофилов» (можливо я такий розлючений через какахі на дитячому майданчику). Хай мені та моїм дітям і моїм сусідам платять за наші страждання. Я погоджуюсь на 1 гривню в місяць за кожен кілограм собаки у моєму будинку. Якщо в будинку 5 собак кожна по 15 кг – то кожен в кого нема собаки і хто терпить їх присутність отримує 75 гривень від тих хто собак має і насолоджується їх існуванням в будинку.
І так для кожного будинка в місті!!! Оце вихід !!!

І будьте певні, буде Закон – знайдуться люди які кожен місяць будить видирати в «собачників» «халявні» гроші і через рік-два не буде собак і не буде каках на дитячих майданчиках… і я не буду відмивати собаче лайно з черевичків моїх дітей.